Ο Tisci είναι ένας σχεδιαστής που βλέπει «μπροστά». Θέλει να εξελίσσεται σαν καλλιτέχνης και αυτό ήταν φανερό και στη Spring 2020 συλλογή της Burberry. To θέμα της συλλογής; “Evolution” που σημαίνει ότι από το concept της κολεξιόν, τις σιλουέτες μέχρι και τον τρόπο που αντιμετωπίζει πια τη γυναίκα της Burberry, όλα παίρνουν νέα τροπή. Μετά από δύο σεζόν σαν καλλιτεχνικός διευθυντής στον οίκο, βγάζει τη «ρετσινιά» του Thomas Burberry και του Christopher Bailey (πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής και νυν πρόεδρος του οίκου) από πάνω του και εκφράζεται απόλυτα σαν σχεδιαστής.

«Τον πρώτο μου χρόνο στη Burberry έπρεπε να καταλάβω και να βελτιώσω τον κώδικα του οίκου. Αφού το τακτοποίησα αυτό, ένιωσα έτοιμος στο ν' αρχίσω να εξερευνώ το τι υπάρχει στην καρδιά αυτού του εκπληκτικού brand», δήλωσε σχετικά ο Tisci. Θέλοντας, λοιπόν, να τιμήσει τον ιδρυτή του brand και την πάντα πρωτοποριακή πορεία του οίκου, ο σχεδιαστής αφέθηκε ελεύθερος στο να δημιουργήσει ρούχα που τον εκπροσωπούν απόλυτα.

{{SYoeVUnwi5}}

Τα streetwear στοιχεία ήταν ξεκάθαρα στη συλλογή, με τελείως όμως διαφορετικό τρόπο από πριν. Υπήρχε μια πιο σοφιστικέ διάθεση σ' αυτά, μια πιο ώριμη προσέγγιση και πιο εκλεπτυσμένες αναφορές που σχετίζονται με το brand αλλά και τον Tisci τον ίδιο. Οι άνετες σιλουέτες και χαλαρές αλλά και περίπλοκες ταυτόχρονα γραμμές, υπήρχαν για να τιμήσουν τους φαν του streetwear ντυσίματος. Αυτό όμως το κατάφερε, κάνοντας μια ομαλή μετάβαση από τα πιο κουλ κομμάτια στα πιο business εμπνευσμένα, παρουσιάζοντας μια σειρά από εκπληκτικά πουκάμισα τα οποία είχαν άλλοτε μια πιο θηλυκή διάθεση και άλλοτε μια πιο γκανγκστερική ματιά. Με τη χρωματική παλέτα να κινείται σε αποχρώσεις που είναι γνώριμες στον οίκο (βλ. μπλε, denim, λευκό, μπεζ, και μαύρο) ο Tisci πρόσφερε μια συλλογή την οποία θα είμαστε σίγουρες ότι θα δούμε να φοριέται πολύ από τις επιδέξιες fashionistas αυτού του κόσμου.

HashTags : #BURBERRY , #ΑΝΟΙΞΗ - ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020