Η κεντρική ιδέα του brand, ήταν να δημιουργήσει μια σειρά ρούχων που εστιάζει στη μοναδικότητα του κάθε ατόμου και το τρόπο που αντιλαμβάνεται και δομεί ο καθένας το προσωπικό του στυλ. Η καμπάνια ονομάζεται My Way και πρωταγωνιστούν δυναμικές προσωπικότητες της νέας γενιάς από το χώρο του μόντελινγκ της μουσικής και του αθλητισμού.


Η νέα καμπάνια της Superdry My Way

Συνδυάζοντας την τάση Vintage Americana, τη βρετανική ραπτική και τα ιαπωνικής έμπνευσης γραφικά, η μίξη τάσεων και επιρροών αποτελούσε πάντα κομμάτι του DNA της Superdry.  Το μήνυμά της καμπάνιας ζωντανεύει μέσα από φωτογραφίες με σχόλια, αποσπάσματα συνεντεύξεων, αφήγηση ιστοριών και σύντομα βίντεο, έτσι ώστε να  εστιάσει στην εξερεύνηση της μοναδικότητας.

Η νέα καμπάνια της Superdry My Way

Μεταξύ των εκπληκτικών ταλέντων που επιλέχτηκαν για τη καμπάνια mainline της Superdry είναι οι δίδυμες Amiya, που έγιναν διάσημες ανεβάζοντας φωτογραφίες με το ξεχωριστό Harijuku στυλ τους, η Amber Brown, ιδρύτρια της κοινότητας συμβουλευτικής και ενδυνάμωσης για την αλωπεκία "Hair Free Life", το μοντέλο Presley Gerber, που δεν είναι άλλος από τον γιο της Cindy Crawford, το κορίτσι του Brooklyn Beckham, η Hana Cross, και ο Chris Eubank, JR, Βρετανός επαγγελματίας πυγμάχος και δις παγκόσμιος πρωταθλητής μεσαίων βαρών, μεταξύ άλλων.

Η νέα καμπάνια της Superdry My Way

Εξερευνώντας τις αντικρουόμενες προσωπικότητες καθενός από τους 16 πρωταγωνιστές, η My Way αποκαλύπτει τι τους εμπνέει και τι επηρεάζει το ντύσιμό τους καθώς και πώς αυτό σχετίζεται με τις προσωπικές ιστορίες και περιπέτειές τους.

Η νέα καμπάνια της Superdry My Way

HashTags : #SUPERDRY , #ΚΑΜΠΑΝΙΑ