Το βαθύ τηγάνισμα είναι μια κοινή μέθοδος μαγειρέματος που χρησιμοποιείται σε ολόκληρο τον πλανήτη. Χρησιμοποιείται συχνά από εστιατόρια και αλυσίδες γρήγορου φαγητού ως γρήγορος και φθηνός τρόπος προετοιμασίας φαγητών (κυρίως για ψάρια, τηγανητές πατάτες, κομμάτια κοτόπουλου και κομμάτια τυριού).

Πολλοί άνθρωποι προτιμούν τη γεύση των τηγανισμένων τροφίμων. Ωστόσο, αυτά τα τρόφιμα τείνουν να είναι υψηλά σε θερμίδες και τρανς λιπαρά.

Σε σύγκριση με άλλες μεθόδους μαγειρέματος, το τηγάνισμα προσθέτει πολλές θερμίδες.

Σε γενικές γραμμές, τα τηγανητά τρόφιμα είναι σημαντικά υψηλότερα σε λίπος και θερμίδες από τα αντίστοιχα μη τηγανισμένα.

Για παράδειγμα, μια μικρή ψημένη πατάτα (100 γραμμάρια) περιέχει 93 θερμίδες και 0 γραμμάρια λίπους, ενώ η ίδια ποσότητα (100 γραμμάρια) τηγανιτής πατάτας περιέχει 319 θερμίδες και 17 γραμμάρια λίπους.

Όπως καταλαβαίνετε, οι θερμίδες προστίθενται αστραπιαία όταν τρώτε τηγανητά τρόφιμα.

Τα ευχάριστα νέα είναι η νέα μόδα, οι φριτέζες αέρα, που η τεχνολογία, το λογισμικό και η γενικότερη λειτουργία τους, τηγανίζει σχεδόν τέλεια οτιδήποτε, χρησιμοποιώντας απλά αέρα.

{{ANpGWo60Kd}}

Η λειτουργία τους είναι εξαιρετικά απλή:
Βάζει το φαγητό σου στο καλάθι και προσθέτεις (ή ψεκάζεις) με ελάχιστο λάδι. Ο μηχανισμός της φριτέζας υπολογίζει πόσος ακριβώς αέρας χρειάζεται προκειμένου να ψηθεί το περιεχόμενό της και να γίνει τραγανό απέξω και τρυφερό στο εσωτερικό του. Ακριβώς δηλαδή σαν να τηγανίζεις χωρίς λάδι, αλλά με ακόμη πιο γευστικό αποτέλεσμα.

{{P2BlDroKR0}}

Tips για πατάτες τηγανητές

Σωστή διατροφή και τηγανιτά γίνεται;
Οι σπιτικές πατάτες τηγανιτές πρέπει να είναι χοντροκομμένες. Σύμφωνα με έρευνες οι λεπτοκομμένες πατάτες έχουν μέχρι και διπλάσιο ποσοστό λίπους (15% έναντι 8%).

Δοκίμασε συμπληρωματικά να τις βάλεις σε απορροφητικό χαρτί κουζίνας πριν τις σερβίρεις, και το λίπος τους μπορεί να μειωθεί και στο 5%.


HashTags : #ΦΡΙΤΕΖΑ ΑΕΡΑ , #ΤΗΓΑΝΙΤΑ