Αν θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά, όλα ξεκινούν από το πρωινό σας, το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.. Oι παρακάτω τροφές είναι οι πιο δυνατοί σας σύμμαχοι! 

Νερό

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα ποτήρι νερό. Εκτός από την ενυδάτωση, έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων νερού βοηθάει στο αδυνάτισμα .Αν μπορείτε ρίξτε και λίγες σταγόνες λεμονιού για να "καθαρίσει" ο οργανισμός σας.

Δημητριακά ολικής

Η βρώμη είναι γεμάτη φυτικές ίνες και βοηθά τη καλή λειτουργία του εντέρου. Θα μας χορτάσει και θα μας δώσει την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Την συνδυάζουμε με λίγους ξηρούς καρπούς όπως τα καρύδια, που είναι ιδανικά για τον έλεγχο του σωματικού βάρους και δημιουργούν ένα αίσθημα κορεσμού. Επίσης με λίγα φρούτα όπως τα μούρα και τέλος λίγη κανέλα όπου μελέτες  έχουν δείξει πως βάζει το μεταβολισμό να δουλέψει στο φουλ!

Γιαούρτι

Το γιαούρτι, εκτός από σούπερ νόστιμο, αποτελεί την βάση για ένα τέλειο πρωινό. Γεμάτο με πρωτεΐνη και ασβέστιο, αν το συνδυάσουμε με φρούτα και λίγους σπόρους ή ξηρούς καρπούς, γίνεται ένα μίνι γεύμα που μας βοηθάει να ξεκινήσουμε την ημέρα μας δυναμικά. Ιδανικά προσθέτουμε λιναρόσπορο, που είναι ιδανική τροφή και για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

Αυγά

Τα αυγά είναι ο βασιλιάς του πρωινού. Έχει αποδειχθεί πια πως μπορεί να καταναλώνεται άφοβα 4 φορές την εβδομάδα, κάνει πολύ καλό στην εγκεφαλική λειτουργία, είναι πλήρες γεύμα και βοηθά πολύ στον μεταβολισμό.  Η πρωτεΐνη τους μας χορταίνει για πολλή ώρα, και η βιταμίνη D που περιέχουν είναι απαραίτητη για την καλή μας υγεία. Μπορούμε να τα απολαύσουμε με κάθε πιθανό τρόπο, αλλά θα ήταν καλό να αποφεύγουμε το τηγάνισμα με λάδι.

Βούτυρο ξηρών καρπών

Από φιστίκια ή από αμύγδαλο, τα βούτυρα από ξηρούς καρπούς είναι ένας τέλειος τρόπος να προσθέσουμε στο πρωινό μας καλά, μονοακόρεστα λιπαρά και φυτική πρωτεΐνη. Απλώστε το σε μια φρυγανιά ολικής, ή προσθέστε μια κουταλιά σε ένα smoothie με φρούτα.

 Smoothie

Με γιαούρτι, μπανάνα ή μήλο, ginger και αμύγδαλα. Τα smoothies δίνουν ενέργεια, χορταίνουν και είναι πολύ πολύ υγιεινά.



HashTags : #ΔΙΑΙΤΑ , #ΠΡΩΙΝΟ